راهنمای بازگشت و یا تعویض کالا
7 روز ضمانت بازگشت کالا
آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی وایلد اند فری میباشد. در همین راستا وایلد اند فری تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا وایلد اند فری ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط وایلد اند فری.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی میتواند داشته باشد؟
– مورد پسند نبودن کالای دریافتی: به هر دلیلی اگر محصول خریداری شده خود را نمیپسندید میتوانید آن را به راحتی بازگشت داده و یا تعویض نمایید.
– مناسب نبودن سایز محصول دریافتی: مشتریان گرامی میتوانند از راهنمای سایز محصولات جهت انتخاب بهتر استفاده نمایند با این حال در صورت نامناسب بودن سایز میتوانند براحتی آن را تعویض نمایند.
– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد.( تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود )
– وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی، زدگی، شکستگی و… ( ضایعات ) باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد ( تا 24 ساعت پس از تحویل کالا باید از طریق تلگرام @…، اطلاع داده شود ). در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.
– در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.
کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟
تمامی محصولات موجود در سایت وایلد اند فری قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند بجز موارد زیر:
– دسته بندی اکسسوریها مانند: انواع لباسهای زیر (زنانه، مردانه، بچه گانه)، عینک، ساعت، چتر، کمربند، جوراب، شال گردن، دستکش، شال و روسری، لگ و ساپورت،بادی، زیورآلات ، سوتین و نیم تنه ، کلاه، روتختی ، بالشت ،لباس نوزاد، اسباب بازی، لوازم تحریر..
– محصولات زیبایی و سلامت
– محصولات لوازم خانه
– محصولات لوازم شخصی برقی
– محصولات که در پک های بهداشتی قرار دارند
– کارت های هدیه فروشگاهی.
تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارند.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
– در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه خود وایلد اند فری قرار داده اید.
– سلامت اتیکت محصول در زمان مرجوع کردن بسیار مهم است. قبل از ارجاع کالای خریداری شده، اتیکت باید سالم بوده و از محصول جدا نشده باشد.
– در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها کالای خریداری شده قابل استرداد نمیباشد.
– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.
– انواع لباسها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.
– انواع کفشها: کف کفش تمیز و سالم باشد همچنین روی کفش خط خوردگی و تاشدگی نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.
کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی وایلد اند فری برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.
شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شدهاند:
در صورتی که کالایی در پروموشن خاصی خریداری شود تنها با حفظ شرایط همان پروموشن قابل بازگشت و یا تعویض میباشد.
– تعویض با همان کد کالا صورت میگیرد.(جهت تعویض سایز و رنگ)
– در صورت درخواست عودت وجه باید کل سفارش بصورت کامل بازگردانده شود.
– در پروموشنها و حراجهای زماندار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید میباشد.
– در صورتی که سفارش شما شامل کالای هدیه باشد، برای بازگشت و یا تعویض، کالای هدیه نیز باید برگردانده شود و در صورت استفاده از آن، مبلغ کالای هدیه از مبلغ کل کسر میگردد.
– کلیه کالاهایی که در پروموشن، فروش ویژه و حراجها خریداری میشوند تنها از طریق سایت وایلد اند فری قابل تعویض میباشند.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید با خدمات پس از فروش وایلد اند فری تماس گرفته و آن را اعلام نمایید تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال کالا راهنمایی شوید.
*لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش وایلد اند فری خودداری فرمایید.
توجه: زمان در نظر گرفته شده برای تعویض کالا 7 روز (حتی روزهای تعطیل) است که محاسبه این بازه به این صورت است : 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط وایلد اند فری.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
نکته: در روزهای تعطیل برای ارتباط با پشتیبانی و برگشت محصول می توانید به شماره تلفن 09366648337 در واتس اپ پیغام بگذارید.
کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟
آدرس : تهران، رسالت، مجیدیه شمالی، امیرنیا، کوچه صاحب الزمان، بن بست حسینی، پلاک 9
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بعد از دریافت کالا توسط وایلد اند فری، کارشناسان، کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا بازگشت آن راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
– در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا را داشته باشند، بن خرید به ارزش کالا برای ایشان ارسال میگردد تا سفارش جدید خود را انجام دهند، هزینه ارسال سفارش جدید به عهده مشتری میباشد.
– در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت وایلد اند فری، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد . (در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال از مبلغ کل کسر خواهد شد.)
– به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد و محصولات تعویضی به قیمت روز محاسبه خواهند شد.
– روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضیها انجام نمی پذیرد.
– پس از صدور بن برای مشتری، امکان لغو آن و دریافت وجه برای مشتری وجود نخواهد داشت.
– در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و … به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد میگردد.
راههای ارتباط با خدمات پس از فروش وایلد اند فری:
شماره تماس: +989366648337
ایمیل: mail@wildnfree.ir
پیج اینستاگرام: @wildnfree.ir